Skip to main content
English
Bahasa Malaysia
Korporat
Informasi Korporat
Tentang Kami
Data & Statistik
Logo TH
Notis Privasi
Laporan Tahunan
Struktur Organisasi
Carta Organisasi
Lembaga
Barisan Pengurusan TH
Integriti
Dasar-Dasar Integriti
e-Whistleblowing
Tanggungjawab Sosial Korporat
Tentang CSR
Program Zakat
Sumbangan
Yayasan TH
Direktori
Ibu Pejabat TH
Pejabat Cawangan TH
Subsidiari TH
Simpanan
Maklumat Am
Simpanan
Pembukaan Akaun
Penutupan Akaun
Kad Debit-i TH
Penamaan Waris
Agihan Keuntungan TH
Perkhidmatan
THiJARI
Rakan Strategik TH
Pusat Perkhidmatan Kewangan (IFiC)
Pusat Perkhidmatan TH
TH Komuniti
Hibah Amanah TH
Kelab TaHa
Soalan Lazim
Simpanan
THiJARI
Kempen #simpandaftar&menang
Kempen #simpandaftar&menang Kelab TaHa
Kelab TaHa
Kemaskini Nombor Telefon Bimbit
JomPAY
Haji
Maklumat Am
Pendaftaran Haji
Kos Haji dan Bayaran
Kuota Haji
Bimbingan
Operasi Haji
Data & Statistik
Perkhidmatan
Pengurusan Haji
Jawatankuasa Penasihat Ibadat Haji (TH-JAKIM)
PEKTA & PIHTAS
Sijil Pembimbing Ibadat Haji (SPIH)
Perkhidmatan Pengelola Jemaah Haji (PJH)
Soalan Lazim
Rayuan Haji
Kursus Asas Haji 1442H/2021M
PRA-OPERASI MUSIM HAJI 1442H/2021M
Pelaburan
Maklumat Am
Pelaburan
Pelaburan TH
Ekuiti
Pendapatan Tetap
Hartanah
Lain-lain
Pelaburan Strategik
Kewangan Islam
Perladangan
Pembangunan dan Pembinaan Hartanah
Hospitaliti
Perkhidmatan Lain
Soalan Lazim
Pelaburan
Media
Berita
Balai Berita
Galeri
Galeri Foto
Galeri Video
Khutbah Arafah
Video Khutbah Arafah
Arkib
Balai Berita
Galeri Media
Laporan Tahunan TH
Kad Laporan TH
Soalan Lazim
Isu-Isu Semasa
Korporat
Simpanan
Haji
Pelaburan
Menu
×
English
Bahasa Malaysia
Korporat
Informasi Korporat
Tentang Kami
Data & Statistik
Logo TH
Notis Privasi
Laporan Tahunan
Struktur Organisasi
Carta Organisasi
Lembaga
Barisan Pengurusan TH
Integriti
Dasar-Dasar Integriti
e-Whistleblowing
Tanggungjawab Sosial Korporat
Tentang CSR
Program Zakat
Sumbangan
Yayasan TH
Direktori
Ibu Pejabat TH
Pejabat Cawangan TH
Subsidiari TH
Simpanan
Maklumat Am
Simpanan
Pembukaan Akaun
Penutupan Akaun
Kad Debit-i TH
Penamaan Waris
Agihan Keuntungan TH
Perkhidmatan
THiJARI
Rakan Strategik TH
Pusat Perkhidmatan Kewangan (IFiC)
Pusat Perkhidmatan TH
TH Komuniti
Hibah Amanah TH
Kelab TaHa
Soalan Lazim
Simpanan
THiJARI
Kempen #simpandaftar&menang
Kempen #simpandaftar&menang Kelab TaHa
Kelab TaHa
Kemaskini Nombor Telefon Bimbit
JomPAY
Haji
Maklumat Am
Pendaftaran Haji
Kos Haji dan Bayaran
Kuota Haji
Bimbingan
Operasi Haji
Data & Statistik
Perkhidmatan
Pengurusan Haji
Jawatankuasa Penasihat Ibadat Haji (TH-JAKIM)
PEKTA & PIHTAS
Sijil Pembimbing Ibadat Haji (SPIH)
Perkhidmatan Pengelola Jemaah Haji (PJH)
Soalan Lazim
Rayuan Haji
Kursus Asas Haji 1442H/2021M
PRA-OPERASI MUSIM HAJI 1442H/2021M
Pelaburan
Maklumat Am
Pelaburan
Pelaburan TH
Ekuiti
Pendapatan Tetap
Hartanah
Lain-lain
Pelaburan Strategik
Kewangan Islam
Perladangan
Pembangunan dan Pembinaan Hartanah
Hospitaliti
Perkhidmatan Lain
Soalan Lazim
Pelaburan
Media
Berita
Balai Berita
Galeri
Galeri Foto
Galeri Video
Khutbah Arafah
Video Khutbah Arafah
Arkib
Balai Berita
Galeri Media
Laporan Tahunan TH
Kad Laporan TH
Soalan Lazim
Isu-Isu Semasa
Korporat
Simpanan
Haji
Pelaburan
You are here
Utama
Soalan lazim
Soalan Lazim
Soalan
Korporat
Pelan Penstrukturan & Pemulihan TH
Mengapakah aset-aset yang berpotensi ini dipindahkan?
Bagaimanakah Pelan Penstrukturan dan Pemulihan TH dilaksanakan?
Siapakah Ahli Lembaga Pengarah SPV dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) SPV?
Apakah pelan jangka panjang SPV?
Berapakah penjanaan pendapatan yang dapat dihasilkan oleh TH melalui pegangan Sukuk yang diterbitkan oleh SPV untuk mengambil alih aset-aset TH tersebut?
Adakah Pelan Penstrukturan dan Pemulihan TH ini merupakah salah satu cara Kerajaan untuk membantu menyelamatkan TH?
Adakah Penstrukturan Korporat TH melalui penjualan aset-aset kepada Syarikat SPV itu telus, iaitu tiada kompromi terhadap kepentingan umat islam termasuk aspek pematuhan syariahnya lantaran terlalu banyak kesangsian dan kerahsiaan dalam transaksinya...
Apakah hubungan TH dan SPV?
Mengapakah Kerajaan tidak memberikan dana tunai atau geran kepada TH secara terus tanpa memerlukan penerbitan sukuk oleh SPV?
Sejauh manakah kejayaan pelaksanaan Pelan Penstrukturan dan Pemulihan TH dan apakah status kedudukan kewangan TH pada tahun 2018?
Mengapakah SPV mengambil alih aset-aset ini pada kadar Premium?
SPV yang telah ditubuhkan untuk mengambil alih aset-aset TH sepatutnya diuruskan oleh TH sendiri bukannya diuruskan oleh SPV.
Mengapakah SPV diperlukan di dalam Pelan Penstrukturan dan Pemulihan TH?
Sekiranya aset-aset ini tidak dipindahkan kepada SPV, apakah kedudukan kewangan TH?
Perlukah umat Islam bimbang atau curiga akan status aset-aset strategik Tabung Haji?
Apakah instrumen kewangan yang digunakan oleh SPV untuk mengambil alih aset-aset TH tersebut?
Laporan Tahunan TH 2018
1. Apakah bukti untuk Kerajaan memastikan bayaran penebusan sukuk pada akhir tempoh matang atau penebusan awal dibuat oleh Urusharta Jamaah Sdn Bhd (UJSB) kepada Lembaga Tabung Haji (TH)?
2. Adakah komitmen jaminan oleh Kerajaan terhadap sukuk UJSB masih diteruskan sekiranya berlaku peralihan Kerajaan di masa akan datang?
3. Sekiranya UJSB gagal memenuhi obligasi untuk menembus sukuk kepada TH, apakah impak kepada Kerajaan Malaysia?
4. Penebusan Sukuk UJSB kepada TH akan dilakukan dalam tempoh 7 – 10 tahun, dengan pulangan tahunan sebanyak 4.10%. Walaupun pulangan ini belum dibayar sepenuhnya namun telah dicatatkan sebagai keuntungan dalam laporan kewangan TH.
5. Bolehkah TH mengiktiraf pendapatan dari sukuk yang diterbitkan oleh UJSB?
THRIVE
1. Siapakah yang boleh memohon THRIVE?
2. Bagaimana saya boleh menjadi ahli THRIVE?
3. Bagaimana saya boleh memeriksa status permohonan?
4. Adakah memerlukan sebarang bayaran / deposit semasa pengesahan?
5. Bilakah waktu operasi THRIVE?
6. Bolehkah saya menggunakan alamat THRIVE?
7. Bilakah tempoh keahlian THRIVE?
8. Bolehkah kita memilih ruang kerja sendiri?
9. Adakah anda memberikan sebarang program keusahawanan kepada ahli THRIVE?
10. Apakah kemudahan yang ada di THRIVE?
12. Adakah pelawat dibenarkan?
12. Bagaimana saya hendak membuat tempahan bilik mesyuarat / dewan seminar / dewan acara?
13. Siapakah katering yang dicadangkan?
14. Adakah anda memberikan makanan ringan semasa mesyuarat?
15. Adakah tempat letak kenderaan tersedia di THRIVE?
16. Bagaimanakah cara untuk saya membuat pembatalan keahlian THRIVE?
Karier TH
Bagaimanakah saya boleh memohon pekerjaan di TH?
Siapakah yang boleh memohon jawatan di TH?
Saya telah pun berdaftar sebagai pengguna di dalam pangkalan data TH - bolehkah saya memohon untuk jawatan terbuka?
Dimanakah saya boleh melihat jawatan yang ada?
Bilakah jangkaan untuk saya menerima maklum balas daripada TH?
Bagaimanakan cara untuk saya menghantar lampiran yang pelbagai?
Bolehkan saya menghantar e-mel resume?
Saya secara berterusan mendapat mesej mengatakan saya mungkin menggunakan versi pelayar yang tidak disokong oleh laman ini.
Apakah pelayar yang disyorkan untuk menggunakan aplikasi ini?
Apakah jenis-jenis fail yang boleh dilampirkan pada permohonan saya?
Apakah saiz minimum fail?
Bolehkan saya melampirkan dokumen yang telah diimbas?
Adakah saya boleh menyimpan permohonan dan kembali semula untuk tahap seterusnya?
Bagaimanakah cara untuk mencetak borang permohonan saya ini?
Bagaimanakah cara untuk saya menarik balik permohonan?
Apa perlu dibuat sekiranya saya terlupa kata laluan/nama pengguna?
Bolehkah saya memohon lebih dari satu (1) jawatan kosong?
Bagaimanakah cara untuk saya kemaskini profil?
Adakah maklumat peribadi saya selamat?
Adakah pendaftaran di Portal Karier TH percuma?
Adakah saya akan menerima makluman email untuk sebarang kekosongan jawatan di TH?
Apakah yang perlu saya lakukan supaya TH hubungi berkaitan permohonan saya?
Adakah maklumat peribadi saya akan digunakan TH bagi tujuan pemasaran?
Saya telah lihat senarai kekosongan dan mendapati tiada area yang bersesuaian dengan kelayakan dan minat saya. Adakah saya masih berpeluang untuk mendapat pekerjaan di TH?
Apakah kelayakan akademik yang minimum?
Latihan Industri
Apakah platform pelayar yang disyorkan untuk menggunakan aplikasi ini?
Bagaimanakah saya mencetak salinan borang permohonan saya?
Bagaimanakah saya hendak menghantar resume saya?
Berapakah tempoh minimum dan maksimum untuk menjalani Latihan Industri di TH?
Apakah jenis fail yang boleh saya lampirkan ke aplikasi saya?
Mengapa Tabung Haji dipilih sebagai tempat Latihan Industri?
Bagaimanakah saya hendak menarik balik permohonan saya?
Bagaimana jika saya mempunyai soalan lanjut?
Berapa lamakah tempoh masa yang diambil untuk permohonan saya diproses?
Apakah saiz fail minimum?
Apakah yang diperolehi oleh pelatih TH?
Apa yang perlu saya lakukan jika saya terlupa kata laluan / nama pengguna saya?
Bolehkah saya hanya menghantar emel sahaja?
Bilakah tarikh akhir saya perlu memberi maklumbalas menerima/menolak tawaran?
Bolehkah saya melampirkan dokumen yang diimbas?
Bolehkah saya memohon Latihan Industri jika saya tidak berada pada tahun akhir saya?
Bagaimana saya ingin menyemak status semasa permohonan?
Saya terus mendapat mesej yang saya mungkin menggunakan versi pelayar yang tidak disokong oleh laman web ini.
Apakah syarat-syarat kelayakan?
Adakah saya dapat menyimpan aplikasi dan kembali ke peringkat seterusnya?
Bolehkah saya memohon jika saya tidak belajar di universiti tempatan?
Bilakah saya perlu menghantar permohonan untuk Latihan Industri?
Privasi Notis TH
Apa itu Notis Privasi TH?
Jika saya menarik balik persetujuan untuk menerima bahan/makluman pemasaran atau promosi, adakah ia akan berkuatkuasa dengan serta-merta?
Bolehkah TH menolak permintaan saya untuk mengakses data peribadi?
Apa itu "transaksi komersial‟?
Apa itu Akta Perlindungan Data Peribadi 2010 (“APDP”) atau Personal Data Protection Act (“PDPA”)?
Apakah langkah keselamatan untuk memastikan bahawa sekiranya TH memberikan data peribadi saya kepada pihak ketiga, ia disimpan dengan selamat oleh pihak ketiga?
Bolehkah orang lain membuat permintaan untuk mengakses kepada data peribadi saya?
Bagaimanakah TH melindungi data peribadi saya?
Siapa yang perlu mematuhi APDP?
Berapa lama TH menyimpan data peribadi saya?
Apakah yang boleh TH lakukan terhadap keizinan yang diberi oleh saya?
What is Personal Data “processing”?
Apa itu Data Peribadi?
Adakah PDPA melindungi Data Peribadi saya yang dipindahkan kepada pihak di luar Malaysia?
Apa yang berlaku jika saya tidak memberikan kebenaran?
Apakah hak saya sebagai Pendeposit / Individu / Subjek Data di bawah APDP?
Apa itu Data Peribadi Sensitif?
Bilakah saya boleh menarik balik kebenaran memproses data peribadi?
Bolehkah saya meminta untuk mengakses data peribadi saya?
Siapakah Pengguna Data?
Isu-Isu Semasa
Isu-isu Semasa
TH Plantations Jual Aset Mantapkan Kewangan
Penjelasan Isu Penularan Maklumat Pendeposit
Prestasi Dan Kedudukan Kewangan Lembaga Tabung Haji Bagi Sembilan Bulan Pertama Tahun 2019
Berhati-hati dengan pelaburan AMAL Trust
Operasi Rangkaian Hotel Tabung Haji Diteruskan Di Bawah Pengurusan UJ Property Management Sdn Bhd
Soalan Lazim Laporan Tahunan TH 2018
Penjelasan Isu Abraj Sdn Bhd
Soalan Lazim Pelan Penstrukturan & Pemulihan TH
Soalan Lazim Hibah TH
Soalan Lazim Haji 1440H
Sidang Media Prestasi Lembaga Tabung Haji & Pengumuman Hibah & FAQ Hibah TH 2018
Sidang Media Bayaran Haji Kekal
Sidang Media Perkembangan Terkini TH
Simpanan
Simpanan
Kemaskini Nombor Telefon Bimbit Melalui Panggilan/Emel Di THCC
Soalan-soalan lazim berkaitan Agihan Keuntungan TH 2020
Soalan-soalan lazim berkaitan berkonsepkan Wakalah (bermula pada 31 Disember 2019)
Soalan-soalan lazim berkaitan Hibah Amanah TH
Bagaimana Akaun TH boleh diklasifikasi sebagai Tidak Aktif?
Apakah akaun yang diklasifikasi sebagai "Tidak Aktif" layak menerima hibah?
Bagaimana cara hendak mengaktifkan semula akaun yang "Tidak Aktif"?
Mengapa TH perlu klasifikasi akaun sebagai "Tidak Aktif"?
Bagaimana cara untuk mengemas kini profil maklumat diri ?
Mengapakah kemas kini profil peribadi ini diperlukan ?
Soalan-soalan lazim berkaitan berkonsepkan Wakalah (bermula pada 31 Disember 2019)
Soalan-soalan lazim berkaitan Hibah Amanah TH
Bagaimana Akaun TH boleh diklasifikasi sebagai Tidak Aktif?
Apakah akaun yang diklasifikasi sebagai "Tidak Aktif" layak menerima hibah?
Bagaimana cara hendak mengaktifkan semula akaun yang "Tidak Aktif"?
Mengapa TH perlu klasifikasi akaun sebagai "Tidak Aktif"?
Bagaimana cara untuk mengemas kini profil maklumat diri ?
Mengapakah kemas kini profil peribadi ini diperlukan ?
Perkhidmatan TH melalui ATM dan CDM CIMB
Apakah syarat-syarat untuk menggunakan perkhidmatan TH melalui ATM dan CDM CIMB?
Adakah pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH pihak ketiga?
Pendeposit yang telah mendaftar (link) kad ATM Bank Islam, Bank Rakyat atau Maybank ke akaun TH beliau, adakah pendeposit tersebut masih boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB ke akaun TH beliau?
Sekiranya pendeposit memiliki beberapa kad ATM CIMB, adakah kesemua kad ATM tersebut boleh didaftarkan (link) ke akaun TH beliau?
Adakah pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH anak bawah jagaan beliau pada rekod TH?
Sekiranya pendeposit membuat gantian kad ATM CIMB bagi kad yang telah didaftarkan (link), adakah beliau perlu membuat semula proses pendaftaran (link) kad ATM baru tersebut ke akaun TH?
Adakah simpanan tunai ke akaun TH pihak ketiga boleh dilakukan melalui CDM CIMB?
Apakah saluran sekiranya terdapat permasalahan berkenaan dengan perkhidmatan melalui ATM dan CDM CIMB?
Apakah syarat-syarat untuk menggunakan perkhidmatan TH melalui ATM dan CDM CIMB?
Adakah pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH pihak ketiga?
Pendeposit yang telah mendaftar (link) kad ATM Bank Islam, Bank Rakyat atau Maybank ke akaun TH beliau, adakah pendeposit tersebut masih boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB ke akaun TH beliau?
Sekiranya pendeposit memiliki beberapa kad ATM CIMB, adakah kesemua kad ATM tersebut boleh didaftarkan (link) ke akaun TH beliau?
Adakah pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH anak bawah jagaan beliau pada rekod TH?
Sekiranya pendeposit membuat gantian kad ATM CIMB bagi kad yang telah didaftarkan (link), adakah beliau perlu membuat semula proses pendaftaran (link) kad ATM baru tersebut ke akaun TH?
Adakah simpanan tunai ke akaun TH pihak ketiga boleh dilakukan melalui CDM CIMB?
Apakah saluran sekiranya terdapat permasalahan berkenaan dengan perkhidmatan melalui ATM dan CDM CIMB?
Haji
Penangguhan Ibadat Haji 1441H/2020M
Adakah Kerajaan Arab Saudi akan membenarkan bakal haji yang mempunyai risiko berpenyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi dan asma menunaikan haji pada tahun 1442H/2021M?
Apakah yang akan terjadi kepada bakal haji yang telah terpilih menunaikan haji pada tahun ini? Adakah penundaan ini akan menjejaskan giliran menunaikan haji tahun hadapan?
TH telah mendebit Bayaran Haji bagi bakal haji yang terpilih menunaikan haji. Adakah bayaran haji ini akan dipulangkan semula disebabkan Ibadat haji ditangguhkan?
Adakah suntikan yang diwajibkan perlu diambil semula pada tahun 1442H/2021M?
Adakah Bakal Haji yang membuat rayuan dan terpilih mengerjakan haji pada tahun ini perlu merayu semula pada tahun hadapan?
Disebabkan penangguhan ini, adakah bakal haji pakej akan mendapat semula deposit/bayaran mereka?
Mengapakah ibadat haji tahun ini ditangguhkan oleh Kerajaan Malaysia?
Adakah wabak penyakit Covid-19 yang melanda dunia memberi kesan terhadap syarat istito’ah (kemampuan) dalam melaksanakan ibadat haji?
Adakah Kerajaan Malaysia akan menghantar jemaah haji bagi musim haji tahun 1442H/2021M?
Adakah Bayaran Haji untuk jemaah haji Muassasah yang pertama kali menunaikan haji akan kekal sebanyak RM9,980 untuk tahun hadapan?
Berapa jumlah kuota haji Malaysia pada tahun ini?
Apakah hukum masuk dan keluar dari negara yang mengalami wabak?
Bagaimana dengan giliran bakal haji yang sepatutnya mengerjakan haji pada tahun 1442H/2021M? Adakah mereka harus menunggu setahun lagi untuk menunaikan haji?
Adakah bakal haji yang telah lulus pemeriksaan kesihatan pada tahun 1441H/2020M perlu membuat pemeriksaan semula pada tahun 1442H/2021M?
Bolehkah rakyat Malaysia menunaikan haji tahun ini dengan menggunakan visa furada (visa urusan sendiri)?
Apakah nasihat pengurusan kanan TH kepada semua bakal haji dan rakyat Malaysia yang beragama Islam?
Adakah TH akan membuat rayuan tambahan kuota pada tahun 1442H/2021M?
Rayuan Haji
01. Bilakah rayuan tunai haji 1442H boleh dibuat?
02. Bolehkah pendeposit menghantar rayuan sekarang?
03. Bilakah tarikh akhir rayuan tunai haji?
04. Siapakah yang layak membuat rayuan?
05. Bagaimanakah cara pendeposit hendak membuat rayuan?
06. Bagaimanakah hendak mendaftar Aplikasi THiJARI?
07. Bolehkah pendeposit membuat rayuan menggunakan telefon bimbit?
08. Apakah kategori rayuan?
09. Berapa ramaikah yang boleh merayu bagi setiap rayuan?
10. Bolehkah rayuan dibuat secara berkelompok?
11. Berapa kali pendeposit boleh membuat rayuan tunai haji?
12. Bolehkah pendeposit membuat rayuan di pejabat TH Cawangan?
13. Perlukah pendeposit membuat rayuan bertulis, sekiranya telah membuat rayuan secara online?
14. Adakah TH akan memberi maklum balas sekiranya pendeposit membuat rayuan secara online?
15. Bolehkah pendeposit menyemak status rayuan dari semasa ke semasa ?
16. Bolehkah pendeposit menyemak semula tarikh rayuan dibuat?
17. Bolehkah pendeposit memilih pelbagai alasan semasa membuat rayuan?
18. Adakah pendeposit boleh memuat naik dokumen sokongan semasa rayuan dibuat?
19. Bagaimanakah pendeposit mengemukakan dokumen sokongan yang diperlukan?
20. Bolehkah pendeposit menghantar dokumen sokongan yang telah disahkan melalui emel ke TH Cawangan?
21. Siapakah Pegawai yang boleh mengesahkan dokumen sokongan?
22. Bolehkah pendeposit yang telah mendaftar haji membuat rayuan walaupun wang Bayaran Haji tidak mencukupi dan baru mendaftar haji?
23. Bolehkah seorang pemastautin tetap membuat rayuan tunai haji?
24. Sekiranya pendeposit dan pasangan membuat rayuan dan salah seorang telah terpilih menunaikan haji, adakah pasangan pendeposit yang tidak terpilih perlu membuat rayuan semula?
25. Bilakah tarikh akhir keputusan rayuan tunai haji?
26. Bolehkah pendeposit membuat pertukaran kategori rayuan tunai haji?
27. Tahun peruntukan haji masih lama lagi, bolehkah pendeposit membuat rayuan tunai haji?
28. Pendeposit telah terpilih pada tahun lepas, tetapi terpaksa menunda pemergian ke Tanah Suci atas sebab-sebab tertentu. Bolehkah pendeposit membuat rayuan semula pada tahun ini?
29. Pendeposit belum membuat pendaftaran haji, bolehkah pendeposit membuat rayuan haji?
30. Pendeposit telah membuat rayuan pada tahun lepas, perlukah pendeposit membuat rayuan semula pada tahun semasa?
31. Pendeposit telah membuat rayuan tunai haji tahun lepas dan telah terpilih, tetapi tidak pergi menunaikan haji disebabkan masalah tertentu. Perlukah pendeposit membuat rayuan semula?
32. Adakah rayuan yang telah dikemukakan kepada THTS dan PJH dikira sebagai rayuan kepada TH?
33. Bolehkah pendeposit membatalkan permohonan rayuan yang telah dibuat melalui Aplikasi THiJARI?
Pelaburan
Pelaburan
Adakah TH berada dalam senarai patuh syariah Suruhanjaya Sekuriti Malaysia?
Adakah TH memastikan pelaburannya patuh syariah?
Mengapakah TH terlibat dalam pembangunan ekonomi?
Assalamualaikum, selamat datang ke laman portal rasmi Tabung Haji
Wukuf
92
Hari Lagi
19 Julai 2021
9 Zulhijjah 1442H