20. Bolehkah pendeposit menghantar dokumen sokongan yang telah disahkan melalui emel ke TH Cawangan?
Tidak boleh. Pendeposit perlu mengemukakan sendiri dokumen sokongan yang telah disahkan ke TH Cawangan yang berhampiran.
Tidak boleh. Pendeposit perlu mengemukakan sendiri dokumen sokongan yang telah disahkan ke TH Cawangan yang berhampiran.
Ya. Rayuan perlu dibuat semula kerana rayuan hanya sah pada tahun semasa sahaja.
Tidak Boleh. Pendeposit perlu hadir ke Pejabat TH Cawangan untuk kemukakan permohonan pembatalan rayuan, samada rayuan beliau telah diluluskan atau belum.
Tidak. Hanya seorang sahaja yang dibenarkan merayu bagi setiap rayuan.
Semua dokumen sokongan hendaklah disahkan oleh Pegawai Kerajaan Kumpulan A. Manakala bagi Borang Pengesahan Mahram hendaklah disahkan oleh:
Tidak boleh. Pendeposit perlu membuat pendaftaran haji terlebih dahulu. (Rujuk jawapan soalan No. 4)
Pendeposit hanya dibenarkan mempunyai 1 rayuan sahaja bagi setiap musim haji.
Boleh. (Rujuk jawapan soalan No. 4)
Rayuan boleh dibuat bermula 22 Disember 2020 (7 Jamadil Awal 1442H).
Tidak. Pendeposit hendaklah membuat rayuan menggunakan Aplikasi THiJARI.